De teams.

In deze tijd van ‘like abilities’ en ‘people’s business’ zijn de mensen achter een reclamebureau het meest waardevol. Al onze teamleden hebben hun eigen expertise en specialismen waarmee ze elke dag met bezieling bezig zijn om alle kansen op verdieping te benutten. Daar waar de ‘buitenwacht’ het gewoon werk noemt, zijn wij 24/7 bezig met motiveren en communiceren. Dat is misschien ook wel logisch als je in zo’n team het mooiste vak van de wereld mag uitoefenen…

    • Hein Scholma

      creative director / partner

    • Ruud van Winkel

      copy director

    Onze Reclamedieren.

    Dit senior creatieve team heeft ongeveer 65 jaar gebundelde reclame-ervaring! Gepokt en gemazeld door alle ins- en outs van het reclamevak zien ze elke dag een creatieve uitdaging in deze, in hoog tempo, veranderende wereld. In hun overtuiging dat creativiteit als de motor van vooruitgang dient, is dit team, zeker in samenwerking met hun collega’s van nieuwe media, een ijzersterke combinatie om rekening mee te houden.

    • Joeri Römer

      designer / developer / partner

    • Dennis Prins

      designer / developer

    Onze Webside.

    Onze webside ontwerpt, bouwt en realiseert state-of-the-art websites. Ze ‘dribbelen, scalen, testen, developpen en programmeren net zolang door totdat ze ver voorbij het gewenste resultaat zijn. Php, javascript, jquery, html en css zijn hun basis voor het stuk mobile first uit de 365 dagen 24/7 online vindbare communicatie. Ondanks dat alles zijn het ook nog eens prima kerels die goed kunnen luisteren en waar je best normaal mee kunt praten.

    • Peter Vorenkamp

      managing director / partner

    Onze Piloot.

    De bureauleider en ondernemer in hart en nieren met een onvoorstelbare passie voor reclame. Een directeur met een eerlijke, recht-door-zee mentaliteit en een groot natuurtalent in het verbinden van mensen. Hij is wel 'baas' volgens de stagiaires. Naast dit alles is hij oprecht familieman, vader en een hartstochtelijk bierliefhebber.

    • Eddie Alserda

      vormgeving / dtp

    • Marcel Wiegers

      vormgeving / dtp

    Onze Big apples.

    Onze technische staf, de Big Apples, staat ook bekend als de studio. Vroeger noemden we hun werkzaamheden dtp maar tegenwoordig maken ze uw complete campagnes op in een creative suite. Ze weten alles van InDesign, Photoshop en kleurprofielen en ze werken het liefst op een dubbel scherm voor de interface. Ervaren vakmensen met misschien wel meer kennis van hun Apple dan wijlen Steve Jobs himself.

    • Robert Busch

      account / strategie

    • Angelo Indri

      account / media

    Onze Buitenvliegers.

    Van deze twee collega's weten we niet zeker of ze bij ons of bij de opdrachtgever op de payroll staan. Ze zijn altijd onderweg, altijd in overleg met de klant om zoveel mogelijk uit het bureau te halen. Of het nu gaat om slimme budgetverdelingen, het hoogste rendement of ordinaire voorrang bij een spoedopdracht; hun 'customer' comes first. Ze zijn belangenbehartiger en vertrouwensman ineen en weten als geen ander dat een tevreden opdrachtgever de beste ambassadeur is voor henzelf en voor ons bureau.

    • Yvonne Vriesen

      account / projectmanager

    • Reina Konings

      projectmanager / media

    Ons geweten.

    Een reclamebureau kan niet zonder vrouwelijke invloed. Deze dames regelen intern alles op het gebied van traffic, planning, realisatie, inkoop en media. We spreken niet over hun leeftijd maar ze hebben samen zeker 35 jaar ervaring. En dat zorgt er ook voor dat onze opdrachtgevers zich erg goed thuis voelen op deze afdeling.

    • Auko Bleker

      Financieel manager

    Onze Pay-off.

    Onze pay-off Auko doet alle financiën en bewaakt de geldstroom. Een rustige man met een feilloze radar voor plotseling opkomende initiatieven die geld gaan kosten. Hij benchmarkt, prognotiseert en controleert de facturabiliteit van het bureau. Een ervaren collega die zijn cijfermatige zaken altijd compleet op orde heeft. Het enige minpunt aan hem is zijn enorme voetbal(voor)kennis en het daarbij horende vermogen om de lopende voetbalweddenschappen binnen het bureau bijna altijd te winnen.